marți, 4 ianuarie 2011

La inceput...

"La inceput Dumnezeu..." asa incepe Biblia si asa imi doresc si noi sa incepem noul an.

A trecut si Craciunul, am sarbatorit si anul nou, acum ce e de facut? Asteptam urmatoarele sarbatori? Intrarea intr-un nou an arata indurarea Lui Dumnezeu care ne-a mai dat o zi, si inca una si inca 365 de zile de cand am mai sarbatorit ultima data trecerea dintre ani.

Daca sfarsitul de an e vremea bilanturilor, consider ca inceputul de an e vremea in care sa luam noi hotarari, sa ne stabilim obiectivele, sa ne amintim de legamantul fata de Dumnezeu si sa ne dedicam mai mult pentru El si pentru lucrarea Lui.
Nu stiu cate din lucrurile propuse pentru anul trecut s-au implinit, sau mai corect spus ne-am dat toate silintele sa le implinim. Consider ca Dumnezeu si-a facut partea prin "simplul" fapt de a fi in viata si in 2011. Ca sa nu mai amintesc de sanatate, mancare, imbracaminte, familie, adapost, prieteni si multe alte binecuvantari care le luam "din oficiu".
Ce va doresc voua imi doresc si mie, sa sporim in lucrul Domnului, dandu-ne toate silintele, caci ce lucram pentru El aceea si ramane. Si as vrea sa nu fiu "strain" acolo sus ci sa ma intalnesc cu cat mai multi, care am lucrat pentru extinderea imparatiei Lui, cu care m-am luptat sa biruim pe cel rau, pe care i-am indemnat inspre cer, carora le-am intins o mana. Cred ca fiecare vrem asa, important e sa facem ceva in aceasta directie si zic Dumnezeu sa ne ajute la toti.

"...Harul Domnului Isus Hristos să fie cu voi cu toţi! Amin"



Paul O.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu