joi, 7 aprilie 2011

Iubita de Dumnezeu

... cand deseori lacrimile curgeau pe obraz m-ai mangaiat prin cuvinte de dor. Fiind iubita de Tine am putut sa ma incred. Iubita de Tine vreau sa traiesc, iubita de Tine sunt transformata... imi aduci atata bucurie. Tu ma auzi cand strig, ma ridici atunci cand cad si imi spui ca sunt al Tau. Glasul Tau Doamne ma indeamna sa ascult soapta Duhului Tau.
Daca as fi aer nu as mai avea nevoie de viata, dar sunt om si am nevoie de dragoste. Tu esti Tatal meu si te iubesc mai mult ca orice, in Tine am descoperit dragostea adevarata. Sunt o fiica a Cerului, a Dumnezeului Preainalt. Nu pot sa renunt la chemarea mea din partea ta. Stiu ca locul meu nu este in furtuna, in nesiguranta, stiu ca am un destin si sunt hotarata sa-l implinesc.
Cand sunt cu Tine, sunt visul Tau cu un strop din iubirea din mine... Nu mai sunt eu. Sunt aripa viselor de demult le uitasem... Ma faci sa ma avant inalt peste ape... Cu tine sar ziduri si iubita de Tine ma faci ca sa zbor!
Ma uit in sus, ma uit in jur si nu pot sa tac ci simt sa spun: JESUS IS MY LOVE!




Poate o anonima in ochii lumii dar fiica Ta, Doamne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu