marți, 18 mai 2010

Ai prieteni adevarati ?


As putea incepe acest articol prin a da cateva definitii cuvantului “prieteni”. In proverbe 17:17 scrie: ,,Prietenul adevara iubeste oricand, si in nenorocire devine ca un frate !” , si cred ca e cel mai cunoscut verset despre prieteni de catre toti tinerii , iar in Ioan 15:14 spune: “ Voi sunteti prietenii Mei, daca faceti ce va poruncesc Eu!”

Avem, poate posibilitatea in fiecare zi sa ne adaugam cate un prieten in lista de mess, sau sa dam o acceptare pe hi5, si chiar departe de internet, ne putem face prieteni in liceu, pe strada, la o conferinta, sau in multe alte locuri. Insa in spatele acestor mii de prieteni, se ascund cei mai de pret, si anume Prietenii Adevarati. Sunt cei care nu vorbesc cu tine doar pe mess, cei care nu iti lasa zilnic comentarii pe hi5, fara sa stie cine esti de fapt in realitate, ci sunt cei care in orice incercare sunt alaturi de tine, sunt cei care te`au vazut plangand, si care au plans si au ras alaturi de tine, cei cu care poti vorbi deschis, si de la care poti primi oricand un sfat, un repros sau o imbratisare!

Mi s-a intamplat de foarte multe ori sa ma supar sau ma enervez chiar pe una dintre prietenele mele, cand mi`a zis unele lucruri despre ceva ce nu am facut bine, ea insa facand asta doar cu scopul de a ma aduce cu picioarele pe pamant. Pe moment reactionez putin nervos, sau ma supar, dar dupa ce Domnul prin intermediul ei, ma ajuta sa vad cum stau lucrurile, de cele mai multe ori imi cer scuze. Prin bunatatea ei, si prin rabdarea ei imi demonstreaza ca e o prietena adevarata, si ca ma iubeste. Este foarte greu sa iti gasesti niste prieteni adevarati, din moment ce tu nu stii cum e sa fii, sau nu stii ce inseamna asta.

Ca sa ai niste prieteni adevarati, trebuie sa ai in primul rand o relatie frumoasa si cu Domnul Isus, iar daca nu o ai, stai linistit, le poti incepe pe amandoua deodata. Nu mi`as putea imagina lumea fara prieteni adevarati…fara o plimbare cu fetele in parc, sau o iesire in natura , sau fara a merge in vizita la fratii bolnavi. Si lucrul acesta ne da posibilitatea de a ne incuraja unul pe celalalt in lucrarea pe care o facem. As vrea sa ne gandim putin ceea ce ne dorim noi sa ne ofere prietenii nostri cei mai buni…si ce trebuie sa oferim si noi la randul nostru.

“Aceasta este porunca Mea: sa va iubiti unii pe altii, cum v-am iubit Eu, nu este mai mare dragostea decat cineva sa-si dea viata pentru prietenii sai!”

Roxy.

Un comentariu:

  1. Mi`a făcut plăcere să îţî citesc articolu`!
    "sunt cei care in orice incercare sunt alaturi de tine, sunt cei care te`au vazut plangand, si care au plans si au ras alaturi de tine, cei cu care poti vorbi deschis, si de la care poti primi oricand un sfat, un repros sau o imbratisare!"
    Să şti că o să fiu MEREU alături de tine. :) >:d<

    RăspundețiȘtergere