sâmbătă, 29 octombrie 2011

Schimbarea incepe cu... mine

Am ajuns in societatea in care traim sa avem o dorinta vesnica de schimbare. In ideea in care ceva e gresit, sa vrem schimbare nu e rau. Dar nu cred ca privim mereu in directia buna. Suntem in punctul in care am uitat sa privim... spre noi. Am ajuns asa de mandrii, incat ne credem perfecti si toata lumea din jur e gresita. Greseli sunt si daca privim- si privim, la ceilalti vedem defecte, slabiciuni si greseli. Insa hai sa-i lasam in pace pe cei din jur si sa ne uitam un pic la noi. Daca "recunoaste" cineva ca este perfect prin insasi acest fapt greseste si nu este perfect. Cred ca cea mai corecta decizie cand venim si zicem ca vrem o schimbare e sa privim la noi. Cu ce pot eu sa schimb in bine situatia in care ma aflu sau mai corect spus cu ce pot sa MA schimb EU ca sa fie mai bine in situatia in care ma aflu? Si hai sa intelegem ca e vorba de noi. Noi suntem implicati, noi putem sa facem sa iasa bine sau rau, noi putem sa punem mana sa facem mai bine iar daca nu facem si suntem din exterior, hai sa ne implicam, hai sa punem mana sa facem ceva, in loc sa dam vina pe altii cand noi nu facem nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu