vineri, 18 noiembrie 2011

S-a intamplat acum doi ani...

In ziua de 18 noiembrie am spus si noi sTaRt! in lumea bloggerilor. Au trecut de atunci doi ani in care am incercat sa impartasim impreuna experiente, ganduri, pareri si multe alte lucruri. Lucruri care le-am considerat utile pentru viata de credinta si nu numai. Daca am reusit asteptam sa ne spuneti. Daca nu am reusit tot asteptam sa ne spuneti ce sa schimbam ce sa imbunatatim ce sa punem ce sa scoatem. Nu vrem sa ne oprim aici, chiar daca vor veni vremuri grele, chiar daca vom avea lipsa de idei, sau alte lucruri ne vor sta impotriva vom spune mereu ca vrem sa mergem inainte. Toate multumririle le dam Domnului pentru ca din El prin El si pentru El sunt TOATE lucrururile. El a pus in inima fiecaruia gandul sa scrie randurile ce le-ati citit si care le veti citi pe viitor. Asteptam pareri, randuri, versuri, articole, marturii, urari, dupa doi anisori, tot la adresa: tineri_betel@yahoo.com


Paul O, Tineri Betel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu