marți, 31 ianuarie 2012

... fără Dumnezeu în lume

Traim vremuri grele. Daca privim la ultimele evenimente ne dam seama ca se intampla lucruri care, poate la noi in tara si nu numai nu le-am fi crezut posibile. Dar daca stam sa analizam mai in detaliu, vom observa ca ceea ce se intampla acum, este rezultatul faptelor noastre. Nu trebuie sa sa privim foarte multi ani in urma, ca sa ne dam seama cat de mult s-au schimbat lucrurile, s-au schimbat cei din jur si poate noi. Zi de zi daca privim in lumea ce ne inconjoara, ce vedem? Si aceasta e intrebarea care vreau sa ne-o punem fiecare. Ce vezi tu, ce vad eu, in fiecare zi in fapta mea, in fapta celui din jur in toate lucrurile pe care le facem? Nu cumva am ajuns... de unde am plecat? Le spunea Pavel efesenilor: " aduceţi-vă aminte că în vremea aceea eraţi fără Hristos, fără drept de cetăţenie în Israel, străini de legămintele făgăduinţei, fără nădejde şi fără Dumnezeu în lume." Noi in care vreme suntem, care vreme o traim si unde este Dumnezeu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu