marți, 13 iulie 2010

Nimic de zis...

Am mai vizitat un site, poate mai multe, sa vad care ce a mai zis, ce ganduri mai are, am mai vazut pareri, care cine ce crede, dar n-am zis nimic...("e problema lor") Unul din "obiceiurile" noastre cred ca a ajuns chiar lucrul asta-de a nu zice nimic. Avem totusi ce zice, avem o parere, suntem de-o parte sau de partea cealalta dar nu zicem nimic. Vedem pe blog o postare, auzim o stire, colega spune cat s-a imbatat noaptea trecuta, prietenul cate relatii a avut si cat de "bine" e, prostitutia se legalizeaza, pacatul e la culme, dar noi nu avem nimic de zis. Nu avem oare de zis ca exista Dumnezeu? El ne-a facut si ai Lui suntem, un Dumnezeu care ne vrea sfinti, un Dumnezeu care ne vrea lumina in intuneric, sau ascundem noi lumina sub haina, sa nu ne stie nimeni? (asta daca o avem cu adevarat, e trist daca nu avem ce arata) De cate ori ai auzit "Treaba lui/ei/lor, numa bag" Daca-l vezi facand rau, stiind ca nu face bine si taci, tu bine crezi ca faci? Sau... poate zicem, dar nu cui trebuie, nu in directia buna. Nu indemn la barfa, nu vreau sa-ti spun sa ai o parere care oricum o ai... dar de prea mult tacem si Cel rau urla pe strazi ca lumea e a lui. De prea multa vreme ne-am invatat sa "nu avem nimic de zis" de prea multe ori suntem atat de "pocaiti" sa zicem : E PACAT! Ca doar asa am fost invatati sa stam in banca noastra si sa tacem.
Oare chiar nu avem de zis ca Hristos vindeca cancerul, ca avem un Dumnezeu dincolo de TVA, criza, inundatii si politicieni, un Dumnezeu care nu ia mita, nu primeste cadouri, care exista fie ca eu cred sau nu, care m-a iubit atat de mult ca a dat ce a avut mai scump-pe Fiul Lui, si daca avea doi Fii ii dadea pe amandoi numai sa avem acces la mantuirea Lui. De ce? Pentru ca atat de mult ne iubeste si vom intelege TOTUL intr-o zi. Sa nu fie prea tarziu...


"Oare am ceva de zis?"

Paul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu