duminică, 21 octombrie 2012

Ce-i mai bun

Am stat si m-am gandit adesea la zilele trecute, la clipe din zilele ce-au fost si nu o sa mai vina. La secundele trecute, la lunile scurse si la anii care s-au dus din viata noastra. Analizand in detaliu sau mai superficial m-am vazut pus sa ma gandesc si la relatia cu Creatorul. Si intrebarea care a aparut este: am avut o zi in care sa-I dau ce-i mai bun? Am trait o zi in care la sfarsitul ei sa pot zice plin de incredere ca am facut tot ce am putut mai bine, mai corect, mai plin de Duh. Gandindu-ma la acest aspec am descoperit ca se mai pot face multe. Nu ca nu a fost bine sau ca a fost neaparat gresit, dar se poate si mai bine. (si vei spune probabil: "intotdeauna se poate mai bine" - si e corect) Dar avand in vedere ca intotdeauna se poate mai bine, asta imi da imboldul de a-mi dori si mai mult sa fac mai bine, sa ascult mai mult, sa dau mai mult, sa jertfesc mai mult, sa fiu mai iubitor, sa fiu mai bun, sa ma rog mai mult.

Cea mai buna zi a vietii tale care a fost? Crezi ca se poate mai bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu