joi, 19 noiembrie 2009

Intalnire cu tinerii la Targu Lapus!


Informatie de: Andrada Giurgiu

7 comentarii:

  1. Asa cum ne-am bucurat si datile trecute impreuna in prezenta Domnului si a multor tineri prezenti, speram sa avem un timp binecuvantat si de data aceasta. Fie Domnul slavit in toate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin, amin...Domnul sa lucreze, pentru ca avem nevoie de o revarsare a Duhului Sfant...

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnul Isus sa binecuvanteze seara de vineri cu prezenta LUI! Amin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am gustat inca o data ca bun este Domnul.
    As fi vrut ca aceasta seara sa dureze o vesnicie.
    Slava LUI.

    RăspundețiȘtergere
  5. Onoraţi-l pe Dumnezeu si El vă va Onora! În legătură cu întâlnirea... ceva poze?

    RăspundețiȘtergere
  6. Fata mea este hotarata,mersul meu este rapid,telul meu este CERUL,calea mea este ingusta,drumul meu este aspru,tovarasii mei sunt putini,pe CALAUZA mea ma pot baza,misiunea mea este clara.Nu pot fi cumparat,compromis,scos din circuit,amagit,intors,inselat sau intarziat.NU ma voi clinti in fata sacrificiului,nu voi ezita in fata vrajmasului,nu ma voi invartii pe langa bazinul popularitatii,nici nu voi rataci in labirintul mediocritatii.Nu mai am nevoie de superioritate,de prosperitate,de pozitie,de promovari sau de popularitate.ACUM TRAIESC PRIN CREDINTA ,ma bizui pe prezenta SA,umblu prin rabdare,ma simt inaltat prin rugaciuni si lucrez cu putere.NU VOI FI RAMAS IN PICIOARE DECAT DUPA CE AM BIRUIT TOTUL.GLORIE DLUI A LUI SA FIE SLAVA IN VECI DE VECI !AMIN Bianca B.

    RăspundețiȘtergere