sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Intalnire de tineret 20 noiembrie

In prezenta Domnului si a multor tineri din zona noastra si nu numai, vineri 20 noiembrie am participat la o intalnire de tineret organizata de biserica noastra. Intalnirea a fost ca o gura de oxigen dupa o saptamana de zbucium, se stres, probleme, incarcari, scoala, serviciu... un timp de binecuvantarea inaintea Creatorului nostru.
Am fost indemnati inca de la inceput sa ne deschidem inimile inainte Domnului, si El va lucra
La aceasta ne-a indemnat si in cantare grupul de tineri din biserica noastra.
Impreuna cu noi au venit la inchinare si un grup de la Biserica Penticostala "Faclia" Baia Mare.
Din Cuvant ne-a vorbit fratele Daniel Timotei Vasut de la Baia Mare indemnandu-ne sa
uitam de esecurile din viata noastra si sa mergem inainte prin credinta in Isus Hristos si
in meritul jertfei Lui.
Multumiri fie aduse Lui Dumnezeu pentru timpul minunat petrecut in prezenta Lui!


Daca ai participat sau nu esti invitat sa-ti spui parerea cu privire la intalnirea tinerilor.


Relatare de: Paul O.

4 comentarii:

  1. Pentru mine personal a fost un timp frumos de partasie pertrecut cu Domnul si tinerii prezenti acolo. Domnul sa va binecuvinteze !

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost intradevar frumos...:)

    S-a simtit prezenta lui Dumnezeu printre noi.. atat in cantare, cat shi prin rugaciune shi mesaj...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. a fost o seara binecuvantata......Domnul sa va binecuvinteze!Amin!

    RăspundețiȘtergere
  4. a fost frumos cum a fost , de alte ori a fost mai bn , sincer eu nu m am putut ruga vazand pe aceai in fata , cu freza aceia
    (batieti de la chitara ce freze ... emoisti ) apoi cel care a cantat la microsfon , doamne rau il mai chinuiau duhurile fizoase , se stamba ase de rau , vai ... chear asa am ajus ???????? asta e moda in biserica , poate sunt eu demodat dar....

    RăspundețiȘtergere