sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Chemarea ta

Îţi mai aminteşti ziua în care i-ai promis Domnului că te vei dedica Lui de acum înainte? Cum ţi-ai imaginat fiecare zi din viaţa ta de atunci înainte? Îţi imaginai o viaţă de luptă continuă pentru a deveni cineva, pentru a avea cea mai perfectă familie şi a-i dărui tot ce poţi tu mai bine? Îţi imaginai o frământare continuă pentru a-ţi câştiga pâinea? Şi din când în când câte o duminică la biserică...Eu NU mi-am imaginat-o aşa.
A fost o zi în care am hotărât că cea mai bună investiţie este în Împărăţia lui Dumnezeu. Am ales să cred că indiferent de slăbiciunea mea, de frica sau împotriviri, Dumnezeu vrea să aduc Imparaţia Lui pe pământ. Ştiu că El nu caută abilităţile noastre, ci disponibilitatea. Cât de corect este să vin înaintea lui Dumnezeu eu, creaţia, înaintea Creatorului şi să-i spun că nu sunt destul de bun... ce insultă. Dumnezeu nu a creat rebuturi. Dumnezeu a creat oameni, plini de potenţial, a pus în ei chipul Lui, i-a făcut asemănători cu El... adică puternici, creativi, fără frică. Şi chiar dacă am un singur talant, nu mă uit cu jind la cel care are cinci, ci aleg să fiu responsabil cu darul pe care Dumnezeu mi l-a dat, pentru că într-o zi mi se va cere socoteală. Şi ştiu sigur un lucru: Biblia nu spune că ar mai fi fost vreun rob care să nu primească nici un talant... prin urmare eu nu am dreptul să afirm că nu am nici un dar, sau că darul meu nu este un dar îndeajuns de bun; Dumnezeu a ştiut exact cu ce m-a echipat pentru ca să pot face exact lucrarea pe care El a pregătit-o pentru mine.
Tu ai identificat acest dar în tine? Ai găsit care este locul unde Dumnezeu te cheamă? Ştii care sunt oamenii pe care vrei să-i ajuţi? L-ai auzit pe Dumnezeu atunci când te-a chemat? Sau încă nu îţi cunoşti chemarea, şi te mulţumeşti să trăieşti ca un creştin căldicel, leneş şi lumesc? Alege să ştii că Dumnezeu poate să valorifice energia ta, darul tău, dacă ai credinţă că El poate să schimbe lumea din jurul tău, şi te poate folosi chiar pe tine. Dumnezeu are ceva de spus în viaţa ta, El are o direcţie pentru tine, dar clarificarea acestei direcţii vine din relaţia ta intimă cu El.
Ai ştiut până azi că eşti dator? Eşti aşa de binecuvântat şi plin de daruri...ai ascultat atâtea predici în biserica ta şi te-ai bucurat de atâtea ori în cântări şi părtăşie. Ai primit hrană tare, şi ai fost binecuvântat...ca să poţi fi, la rândul tău, o binecuvântare. Ai primit Duhul Sfânt, şi trupul tău este templul Lui... dar ştii că Duhul Sfânt este puterea misiunii? Fiecare experienţă pe care ai avut-o cu Dumnezeu are un scop, şi anume acela de a te face slujitorul şi martorul Lui printre oameni. Ca şi creştin care L-ai întâlnit pe Isus, L-ai simţit şi te-ai bucurat în prezenţa Lui de atatea ori... iţi înţelegi datoria? Ştii că ai o amprentă unică, ai ceva unic ce numai tu poti da lumii acesteia?
Vreau să intru azi în chemarea pentru care Dumnezeu m-a creat. Vreau să ştiu că nu mi-am irosit viaţa. Şi nu mi-e frică, ci aleg să cred aşa cum spunea Livingstone: “Ştiu un lucru: sunt nemuritor atâta timp cât încă nu mi-am terminat lucrarea.”



Laura F.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu