luni, 18 ianuarie 2010

Gunoaie la mare preţ… Biblia gratis...

Am început un nou an nu de curând şi ne omorâm conştiinţa cu noi hotărâri care poate-s tot superficiale ca de alţi ani dar… “aşa se face”. De ce să nu ne recunoaştem că ne-am prea obişnuit cu comfortul nostru şi ne vine aşa de greu să schimbăm ceva la obiceiurile noastre, chiar dacă nu sunt aşa bune, dar să nu uităm că nu putem să umblăm pe ape dacă nu coborâm din barcă. Şi la ce am putea sa coborâm din barcă dacă nu la Cel ce a creat marea? El ne poate da puterea ce am hotărât să şi împlinim! Privesc noul an şi din punct de vedere spiritual, pare tot mai greu cu toate că avem mai multă libertate, avem bloguri creştine, bisericile au site-uri, reviste, organizează evanghelizări, botezuri, se împart pliante, materiale media creştine şi majoritatea gratis şi de bună calitate dar cu cât ne vin mai uşor parcă cu atât le privim cu mai puţin interes. În schimb plătim bani grei la cinema, fast food, pe haine scumpe, telefoane la modă, poate o motocicletă sau o masină cât de scumpă ne-am permis şi dacă am fi avut mai mulţi bani şi aceia i-am fi dat. Gunoaiele au ajuns la mare preţ şi anul acesta. Spun versurile unei poezii:
“Cand privirea mea cea slabă înspre lume se îndoaie
Înspre blidul cald de linte şi spre luciul din gunoaie
Dă-mi lumina Ta, Isuse, să vad drumul adevarat,
Că noroiul murdareşte, că păcatul e păcat.

Lumea te ademeneşte să dai tot ce ai pe luciul din gunoaie, banii câştigaţi prin munca, să-i arunci pe lucruri pieritoare- trebuie şi acestea va spune cineva. Trebuie dar nu trebuie să ai cea mai scumpă maşină ca să te poţi deplasa- trebuie să ai har, nu trebuie să ai cea mai luxoasă casă ca să ai pace- trebuie să ai har, nu trebuie să ai bani în conturi ca să fi fericit- trebuie să ai har, nu trebuie să ai cele mai alese mâncăruri să fi sănătos- trebuie să ai har…Iar Cel ce ne dă din plinătatea Lui har dupa har e numai Hristos. Trebuie doar să ascultăm vocea Lui “Isus S-a apropiat de ei, a vorbit cu ei, şi le-a zis: "Toată puterea Mi-a fost dată în cer şi pe pământ.”


Gunoaiele-s din nou la mare preţ… Biblia e gratis… ce alegi?


Paul O.

Un comentariu: