vineri, 4 decembrie 2009

Cum poţi fii fericit intr-o lume tristă?

În lumea aceasta a idilelor ieftine, şi a dragostei ce după primul dans se ofileşte, tinerii sunt cei mai afectaţi de starea prezentă. Oamenii se cearta tot mai mult, numarul divorţurilor este foarte mare, al accidentelor la fel, şi toata lumea sufera prin felurite incercări. Insă noi tinerii am hotarât sa lasăm asta deoparte cât de cât şi să ne ocupam mai mult de partea noastra spirituală... Am observat mai ales in liceul meu, cum tinerii incearcă să işi gasească refugiu, in ţigări, alcool, dragoste de-o vara, sau ştiu eu câte metode mai au... majoritatea baieţilor aleargă intr-o parte şi-n alta pentru a-şi gasi cele mai tari gagici, pe care să le seducă cu eşarfa lor in patrăţele sau cu bretonul lor intins cu placa surorilor. Fericirea pentru mulţi dintre ei inseamnă, o prietena tare, un nume cât de cât renumit in liceu şi nicidecum o relaţie bună cu Domnul Isus. In cadrul misiunilor pe care le-am inceput vom arăta tinerilor şi nu numai că fericirea pe care o caută sau şi-o doresc este numai langă Dumnezeu, şi la Dumnezeu! E cam greu să ii fac pe colegii mei să inteleagă ca fericirea nu constă in toate glumele pe care le zicem la fiecare trei minute din conversaţia noastră cu ceilalţi, deoarece uneori mă mai pierd şi eu intr-un val de glume nepotrivite care pluteşte peste clasă. Nu putem sa ne incredem in lucruri simple şi trecătoare, cum ca ele ne-ar putea face fericiţi, nu putem fi siguri ca dacă partenerul nostru de viaţă ne va oferi fericire, vom fi fericiţi pană la capăt, trebuie sa ne bazăm fericirea pe ceva ce rămâne in veci adică pe Domnul nostru Isus Hristos, pentru ca e singurul lucru care ne garantează fericirea! Unii tineri sunt foarte nemulţumiţi de viaţa pe care o duc, fară să inţeleagă că ei o fac sa fie bună sau rea. Se plâng deseori ca nu ii inţeleg parinţii, cu toate că ei se departează de cele mai multe ori de ei, fie in domeniul serviciului sau in domeniul viciului! Fericirea nu constă doar in faptul că ai o familie sau nu, sau că ai prieteni adevăraţi sau nu , fericirea este atunci când iţi formezi o familie cu Domnul Isus... fericirea nu constă in bani, nu constă in maşină de ultimul tip, sau in cross-uri foarte puternice, fericirea este ...ISUS!

Nu iti baza fericirea pe lucuri care pier...bazează-ţi fericirea pe ceva ce ramane neclintit...bazează-ţi fericirea pe Hristos!!!



Roxy Pop

2 comentarii:

  1. Purul adevar ... :|
    Felicitari Roxy!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos articolul. Dar pe langa mesajul acesta, eu simt ca articolul imi spune: noi suntem generatia caRE TREBUIE SA NE RIDICAM SI SA SPUNEM ADEVARUL, SA NE RIDICAM SI SA ARATAM DRAGOSTE. Asa ca dragi tineri de la Betel, nu mai e timp de stat!

    RăspundețiȘtergere