vineri, 24 septembrie 2010

Sa citim o carte (II)


Viata condusa de scopuri

Ti-ai pus vreodata intrebarea: Ce caut eu pe acest pamant?

Eu nu! Nu mi-am pus intrebarea asta pana nu am gustat ce inseamna sa traiesti o viata implinita in totalitate, in planul lui Dumnezeu. Atunci realizezi ce mult ai pierde daca ai alege orice altceva decat ce are El pentru tine. In perspectiva mea asupra vietii a intervenit o schimbare atun

ci cand am realizat ca fac parte dintr-un plan cosmic, mult mai mare decat orizonturile mele. Nu totul se invarte in jurul meu, si aici nu e vorba despre mine, despre a cauta sa fiu eu fericita, ci e vorba de El, si de minunea de a fi o mica piesa de puzzle din imaginea de ansamblu. O piesa unica! Dumnezeu a desenat un plan etern, din care ne-a facut onoarea sa facem parte.

E ciudat sa imi imaginez, ca daca as

vedea intreaga imagine nu as mai sta nici o secunda pe ganduri, si as alege sa-mi implinesc scopul pentru care am fost creat. Daca mi-as putea imagina practic ce implicatii au actiunile mele in eternitate, as alege sa nu mai irosesc nici o clipa cu focusul indreptat spre moda, masini, shopping, televizor...

O alta realitate este ca Dumnezeu m-a creat in mod unic si perfect pentru locul din puzzle pe care mi l-a pregatit. E interesant cum de multe ori caut sa incap intr-o alta parte, in locul unei alte piese unde mi se pare mai confortabil. Indraznesc sa spun ca nu sunt conturata corect pentru a-mi lua locul pe care mi-l doresc. Si asta se intampla de cate ori privim la cei mai talentati din jur si ne dorim sa fim noi acolo, fara sa realizam c

a Cineva ne-a daruit o personalitate unica, talente si caracteristici care nu au fost alese la intamplare, ci fiecare detaliu din infatisarea ta si personalitatea ta au un scop divin. Si ma intreb: cu cate trasaturi fizice, de personalitate sau legate de contextul din care vin, ma framant, si imi este greu sa le accept?

Si atunci apare o alta intrebare: de ce ma las condus in viata? Si observ ca ne lasam condusi in actiunile noastre de probleme, presiuni din jurul nostru, o amintire dureroasa, o frica care ne bantuie, o incredintare de care ne tinem cu dintii... si cel mai tragic, ne lasam de multe ori condusi de emotii... mai degraba decat sa lasam valorile si principiile corecte, pe care de altfel le stim, sa ne ghideze si sa ne directioneze actiunile spre ceea ce ar trebui sa fim, ce am fost creati sa fim. Care e forta care iti ghideaza viata?

Scopul ultim al universului, al creatiei este sa arate slava lui Dumnezeu. A trai pentru a arata slava lui Dumnezeu in toate actiunile tale, este cea mai mare realizare pe care o poti avea in viata. Cum poti arata gloria Lui? Pasarile au fost create ca sa poata zbura, si atunci cand zboara ii aduc glorie lui Dumnezeu. Tu ai fost creat sa poti face anumite lucruri, si atunci cand le faci penru El, ii aduci Lui glorie. Tu ai fost creat in mod unic pentru planul etern, cosmic a lui Dumnezeu!

Care e scopul tau aici, pe pamant? Ma rog ca aceasta carte inspirata a pastorului Rick Warren sa te ajute sa te asiguri ca nu pierzi esenta vietii pentru care ai fost creat!


Scris de Laura F.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu